پ ن پ های خنده دار جدید سال 91 New Pa Na Pa Comic
برچسب ها : پ ن پ جدید ، پ ن پ خنده دار ، پ ن پ سال نود و یک ، جوک های جدید پ ن پ ، اس ام اس های پ ن پ ، مطالب جدید پ ن پ ، جدیدترین پ ن پ ها ، پـ نـ پـ ، پــَ نــَ پــَ ،

پ ن پ های جدید - www.patoghia.blogfa.com

دندونم درد میکرد رفتم پیش دندونپزشک، منشیش در اومده گفته واسه دندونتون اومدین؟؟ پ نه پ مواد جاسازی کردم تو دهنم اومدم دکتر دربیاره برام .

||||| پ ن پ های جدید سال نود و یک |||||

رفتیم قهوه خونه قلیون بکشیم یارو میگه اومدین قلیون بکشین؟؟؟؟ پ ن پ اومدم قهوه خونه سیگار بکشم عضمت قلیوناتو ببرم زیر علامت تعجب!!!

 ||||| پ ن پ های جدید سال نود و یک |||||

زنه شیکمش اومده جلو، رفیق ما میپرسه این حامله س؟؟ پـــ نــه پـــ این زن آقا گرگه اس، شنگول رو خودش خورده، منگول رو داده شوهرش .

 ||||| پ ن پ های جدید سال نود و یک |||||

یکی زنگ زده میگه شما کیوانی، میگم نه! میگه پس اشتباه گرفتم؟ پـــ نــه پـــــ من کیوانم صدای تو رو شنیدم الزایمر گرفتم یادم نیست !!!

 ||||| پ ن پ های جدید سال نود و یک |||||

از بالا در دارم میام تو خونه بابام از راه رسید میگه باز تو کلید یادت رفت؟ پـــ نــه پــــــ دارم آمادگی جسمانیمو تست میکنم امشب میخوایم بریم سرقت !!!

» برای مشاهده کلی پَ نَ پَ دیگه به ادامه این مطلب بروید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 20 مرداد 1399برچسب:, | 10:56 | نويسنده : محمدجواد مقدسی |